هر چی که بخوای

دانلود Kaspersky Rescue Disk v10.0.31.4 Build 2012-05-16 - دیسک نجات آنتی ویروس کاسپراسکی جهت اسکن س

دانلود Kaspersky Rescue Disk v10.0.31.4 Build 2012-05-16 - دیسک نجات آنتی ویروس کاسپراسکی جهت اسکن سیستم از طریق بوت

در حال حاضر کمپانی روسی کاسپراسکای یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان نرم افزار های امنیتی در جهان محسوب می شود، و آنتی ویروس Kaspersky تولید شده توسط این شرکت، یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا برای از بین بردن ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزار ها و دیگر فعالیت های مخرب می باشد. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. کاسپراسکای نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده، ارائه می کند. Kaspersky Rescue Disk به خوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از ویژگی های کلیدی این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد.


ادامه مطلب »

دانلود Electric Stick Challenge 3D - بازی موبایل میله الکتریکی

دانلود Electric Stick Challenge 3D - بازی موبایل میله الکتریکی


 

بازی Electric Stick Challenge 3D یک بازی فکری و تمرکزی است. در این بازی شما باید با حرکت دادن میله یا تکان دادن گوشی، میله الکتریکی را بدون برخورد به لبه ها به مقصد برسانید تا برنده شوید.


ادامه مطلب »

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6729‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6729‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Avira Antivir Rescue System v3.7.16 2012-06-01 - دیسک نجات آنتی ویروس آویرا جهت اسکن سیستم از

دانلود Avira Antivir Rescue System v3.7.16 2012-06-01 - دیسک نجات آنتی ویروس آویرا جهت اسکن سیستم از طریق بوت

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Antivir Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.


ادامه مطلب »

دانلود Windows 8 Release Preview Build 8400 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی پیش نمایش انتشار

دانلود Windows 8 Release Preview Build 8400 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی پیش نمایش انتشار
(91/3/12) تغییرات:

جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت.

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.


ادامه مطلب »

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از ویروس ها

بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل پایین آمدن سرعت سیستم از نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود اجتناب می کنند و یا اینکه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه نمی دارند و به همین دلیل همواره با مشکل آلوده شدن سیستم به انواع ویروس ها مواجه هستند، و این ویروس ها به گونه ای هستند که حتی پس از از بین ببردن آنها اثراتشان بر روی سیستم باقی خواهد ماند.
نرم افزار RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise مجموعه ای از ابزارهایی است برای اسکن و از کار انداختن ویروس ها و همچنین برای راه اندازی مجدد تمامی آنچه که ویروس ها قبلاً آنها را غیر فعال کرده اند. و شما می توانید با استفاده از آن سیستم خود را به طور کامل کنترل نمایید.
 


ادامه مطلب »

دانلود StatWin Professional v8.4 - نرم افزار نظارت بر عملیات کامپیوتر و فعالیت کاربر

دانلود StatWin Professional v8.4 - نرم افزار نظارت بر عملیات کامپیوتر و فعالیت کاربر

StatWin نرم افزاری است که برای جمع آوری و ذخیره و تجزیه و تحلیل عملیات کامپیوتر و فعالیت های کاربران تحت ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار نظارت کامل بر کامپیوتر و کاربران را فراهم کرده و اطلاعات جمع آوری شده را در گروه های اطلاعات به شما ارائه می دهد. هنگام مشاهده اطلاعات جمع آوری شده می توانید کاربران خاص، پایگاه داده و دوره نمایش خاصی را فیلتر کنید. StatWin برای هر گروه از داده ها شامل ابزارهای آمار و گزارش است. در StatWin طراحی هایی موجود است که به شما در تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند. ابزار نظارتی کامپیوتر گزینه های متنوعی برای پیکربندی نظارت فراهم می کند، مانند تنظیم گزینه پیکربندی برای گرفتن عکس از دسکتاپ در فواصل زمانی منظم. در StatWin ابزاری برای نمایش فرایندهایی که در حال اجرا هستند و در کنار آن ابزاری برای پایان دادن به فرایند وجود دارد. User Administration ابزاری ست که در نظر گرفته شده تا واکنش یک برنامه خاص را برای رویدادی که کاربر ایجاد کرده فراهم کند، این اطلاعات امنیتی را فراهم می کند که با اعطای مجوز به کاربران مختلف متفاوت است.


ادامه مطلب »

دانلود آیکون کامپیوتر - OS Icon Set

دانلود آیکون کامپیوتر - OS Icon Set

طراحان و گرافیست های خوش ذوق شاهد مجموعه جدید و زیبایی از آیکون های کامپیوتر با فرمت png می باشد. کاربران می توانند از این مجموعه در طراحی های مرتبط با موضوع کامپیوتر استفاده کنند.


ادامه مطلب »

نویسندگان

با سلام به همه دوستان.

هر چی که بخوای در نظردارد برای بالا بردن مطالب ازدوستان علاقه مندبه وبلاگ نویسی
دعوت به همکاری نماید.لذا از کلیه کسانیکه مایل به همکاری در این رابطه هستند
 
درخواست می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایند و در صورت پذیرفتن 

مطالب زیر جزء یکی از نویسندگان هرچی که بخوای باشند:

 

 

نویسنده هر چی که بخوای باید حداقل هفته ای 1 مطلب جدید ارسال نمایند.



اگر نویسنده ای در دو هفته متوالی مطلبی را ارسال نکند از جزء نویسندگان حذف

 خواهد شد.



کسی که شرایط را قبول کند جزء نویسنگان هر چی که بخوای خواهد بود و نام آن در

 قسمت نویسندگان قرار خواهد گرفت و مطالب با نام او نمایش داده خواهد شد.




مطالب باید جدید و به روز باشد.

 

 

 

در صورت قبول شرایط ابتدا عضو شوید(ثبت نام)و مشخصات کامل خود را بنویسید در

اسرع وقت نام کاربری و پسورد به ایمیل شما ارسال می شود.(در اول نام خود گزینه

(M4) را حتما یادداشت نمایید)

 

 

نکته:برای جلوگیری از درج مطالب مخالف شئونات اسلامی مطالب ارسالی پس از

 تائید مدیر وبلاگ با نام شما نمایش داده خواهد شد.

 


ادامه مطلب »

دانلود Dolphins 3D Screensaver v1.0 Build 3 - اسکرین سیور دلفین

دانلود Dolphins 3D Screensaver v1.0 Build 3 - اسکرین سیور دلفین

با نصب محافظ صفحه زیبای Dolphins 3D Screensaver بدون کمبود اکسیژن به دنیای زیر آب در اعماق اقیانوس شیرجه بزنید و از تماشای آن لذت و آرامش را احساس کنید. دلفین ها در طول مانیتور شما به تفریح، پرش و شنا مشغول می شوند و شما از حرکات زبیا آن ها شگفت زده خواهید شد. همراه با نصب این اسکرین سیور می توانید از والپیپر متحرک آن نیز لذت ببرید.
 


ادامه مطلب »

دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.


ادامه مطلب »

دانلود Angry Birds Seasons: Year of the Dragon - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: سال اژدها

دانلود Angry Birds Seasons: Year of the Dragon - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: سال اژدها


 

(90/11/29) تغییرات:

اضافه شدن نسخه مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^3 Anna Belle

آتش بازی، فانوس درخشان، پاکت قرمز سرشار از پول - این سال جدید چینی هاست!
در این تعطیلات چین در بزرگترین و طولانی ترین جشن قرار دارد، یک زمان برای برگزاری جشن با خانواده و دوستان همراه با انواع آتش بازی و سرگرمی های دیگر. پرندگان عصبانی در حال خوشگذرانی و برگزاری جشن هستند اما خوک ها تخم های آن ها را گرفته و آن ها را ترسانده اند. خوشبختانه پرندگان عصبانی چیزی دارند که به آن ها کمک می کند - یک عقاب توانا که به یک اژدهای بسیار ترسناک تبدیل شده است!


ادامه مطلب »

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1390

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1390

این بار شاهد سری بیست و دوم از والپیپر های زیبا به همراه تقویم ویژه بهمن ماه سال 1390 می باشد. کاربران می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود این والپیپر ها را دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امید است این بخش نیز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش تازه داشتید در ادامه با در جریان بگذارید. با توجه به مشکل سرعت کاربران و پیشنهادات دریافت شده، برای هر سایز از والپیپر های فوق لینک دریافت جداگانه قرار دادیم تا به راحتی و بدون صرف زمان والپپیر مورد نظر خود را دریافت نمایید.


ادامه مطلب »

دانلود Windows 7 Manager v4.0.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

دانلود Windows 7 Manager v4.0.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

ویندوز 7 جدیدترین سیستم عامل برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد که همراه با خود دنیایی از امکانات و ویژگی ها آورده است که شما هرآنچه که از سیستم خود می خواهید می توانید انجام دهید.
نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیخود، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

به جرات Far Cry محصول سال 2004 كمپاني Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات مي توان يكي از زيباترين شاهكار ها در بازي هاي رايانه اي دنيا ناميد و با فروش ميليون ها نسخه و دريافت نمرات عالي منتقدان تا مدت لقب زيباترين بازي كامپيوتري اكشن اول شخص دنيا را به همراه مي كشيد.
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود.بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Access Manager for Windows v9.8 - نرم افزار محدود کردن دسترسی ها در ویندوز

دانلود Access Manager for Windows v9.8 - نرم افزار محدود کردن دسترسی ها در ویندوز

Access Manager for Windows امکانی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید دسترسی به تنظیمات و برنامه های کلیدی ویندوز مانند کنترل پنل و یا منوی استارت، تنظیمات شبکه، نوار وظیفه، دسکتاپ، system tray، دسترسی به شبکه، استفاده از اینترنت و ... را محدود کنید. علاوه بر این می توانید توابعی که برای کلیدهای خاص تعریف شده اند (مانند Ctrl+Alt+Delete برای دسترسی به Task Manager) را غیر فعال کنید و در واقع به کاربرانی که از سیستم شما استفاده می کنند تنها اجازه دهید تا برنامه های محدود و خاصی را اجرا کنند. علاوه بر این قادر خواهید بود برای ویندوز رمز عبوری تعریف کنید تا در شروع کار ویندوز وارد کردن پسورد را از کاربر بخواهد. Access Manager for Windows می تواند برای مدیران شبکه، والدین و مدرسین آموزشگاه ها برنامه ای مفید باشد.


ادامه مطلب »

دانلود M File Anti-Copy v5.2 - نرم افزار جلوگیری از کپی، حذف و اجرای فایل ها

دانلود M File Anti-Copy v5.2 - نرم افزار جلوگیری از کپی، حذف و اجرای فایل ها

M File Anti-Copy یک برنامه کاربردی است که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برای جلوگیری از انجام اقداماتی مانند اجرا، کپی، تغییر نام یا حذف فایل ها و پوشه ها، تضمین کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و در آن شما می توانید به عنوان مثال قوانینی را برای جلوگیری از کپی نمودن فایل های خاص یا تمام فایل ها، پوشه ها، درایوها و ... ایجاد کنید. در واقع با فعال نمودن گزینه anti-copy موجود در این نرم افزار مبتکرانه می توانید راه کپی شدن فایل ها و پوشه ها را در مقابل سرقت اطلاعات از روی سیستم خود مسدود کنید.علاوه بر ویژگی ذکر شده M File Anti-Copy دارای گزینه های دیگری نظیر anti-delete و anti-run، قطع دسترسی فلش های USB روی سیستم، قفل نمودن مدخل های رجیستری، قفل نمودن اجرای Task Manager, Command Prompt، غیر فعال کردن متد drag & drop، غیر فعال نمودن گزینه "Send To" در منو، جلوگیری از رایت سی دی، آپلود فایل و ضمیمه نمودن فایلی به ایمیل و حتی جلوگیری از فرمت نمودن درایو های هارد می باشد.


ادامه مطلب »

دانلود Windows 8 Skin Pack v2.0 For XP - پوسته تغییر محیط ویندوز XP به ویندوز 8

دانلود Windows 8 Skin Pack v2.0 For XP - پوسته تغییر محیط ویندوز XP به ویندوز 8

اگر بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب کرده اید و می خواهید محیط زیبای ویندوز جدید 8 را نیز تجربه کنید می توانید با استفاده از پوسته ی Windows 8 Skin Pack محیط ویندوز XP را به ویندوز 8 تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.
 


ادامه مطلب »

دانلود QSetup Installation Suite Pro v11.0.0.0 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل نصب برنامه های مختلف

دانلود QSetup Installation Suite Pro v11.0.0.0 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل نصب برنامه های مختلف

QSetup Installation Suite نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لایسنس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ... نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت Pantaray Research می باشد.


ادامه مطلب »

دانلود Cricket Coach 2011 v4.40 - بازی مربیگری کریکت

دانلود Cricket Coach 2011 v4.40 - بازی مربیگری کریکت

Cricket Coach 2011 بازی مربیگری و بازی کریکت محبوبی است که توجه تمامی طرفداران این ورزش را به سمت خود جلب می کند. شما در این بازی می توانید علاوه بر پیاده کردن استراتژی های دقیق این ورزش در زمین بازی مجازی خود، تیم و بازکینان دلخواه و همچنین نوع مسابقات را نیز انتخاب نمایید.
کریکت ورزشی ست که با چوب و توپ در یک زمین چمن بیضی شکل بین دو تیم ۱۱ نفری بازی می‌شود. در مرکز زمین کریکت یک محوطه خاکی به طول ۲۲ یارد (۲۰٫۱۲ متر) وجود دارد. به این قسمت پیچ گفته می‌شود. چوب بازی ویکت نام دارد. توپ کریکت به اندازه مشت است و سطح آن از چرم و مرکز آن از چوب پنبه پرشده‌است.
کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌ شود. این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس، ولز، استرالیا، کنیا، زیمباوه، نپال، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند، یکی از پرطرفدارترین ورزش هاست.
 


ادامه مطلب »

دانلود TeamViewer v7.0.12541.0 Full / v7.0.12299 Free - نرم افزار اتصال و کنترل از راه دور هر کامپیو

دانلود  TeamViewer v7.0.12541.0 Full / v7.0.12299 Free - نرم افزار اتصال و کنترل از راه دور هر کامپیوتری بر روی هر نقطه از اینترنت

نرم افزار TeamViewer ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.
 


ادامه مطلب »

دانلود RealPlayer v15.0.2.72 - نرم افزار دریافت و پخش رسانه های آنلاین

دانلود RealPlayer v15.0.2.72 - نرم افزار دریافت و پخش رسانه های آنلاین

real player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.


ادامه مطلب »

دانلود Air Assault 2 - بازی کنترل هلیکوپتر در جنگ

دانلود Air Assault 2 - بازی کنترل هلیکوپتر در جنگ

Air Assault یک بازی سه بعدی اکشن با حملات خشن، شدید و بیرحمانه هلیکوپتر است که شما در آن کنترل یک هلیکوپتر جنگی را در ماموریت های مختلف بر عهده خواهید داشت و در این میان در مناطقی با آب و هوای متفاوت و همچنین مناطق صنعتی با دشمنان بسیاری به مبارزه خواهید پرداخت. بازی Air Assault دارای مراحلی بسیار زیاد و متنوع بوده و در ژانر بازی های کلاسیک تیراندازی عمودی قرار می گیرد. شما باید با فرماندهی هواپیما های جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید و به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود کمک کنید. این بازی دارای گرافیک بسیار مناسب و بالایی می باشد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Norton Internet Security 2012 v19.1.0.2 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

دانلود Norton Internet Security 2012 v19.1.0.2 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امكاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود كه این خود می تواند به كاركرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی كاربران اینترنت بیانجامد.
سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست كه به بالابردن امنیت سیستم شما كمك بسیار زیادی می كند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.


ادامه مطلب »

دانلود Dr.Web Security Space v6.00.1.09090 - نرم افزار حفاظتی دکتر وب

دانلود Dr.Web Security Space v6.00.1.09090 - نرم افزار حفاظتی دکتر وب

Dr.Web نرم افزار امنیتی بسیار معروف و محبوبی است که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کاسپراسکی به فعالیت خود ادامه می دهد. یکی از مزیت های مثال زدنی این نرم افزار سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و همچنین افراد بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که همه ی افراد با رضایت مندی تمام از آن استفاده می کنند. Dr.Web Security Space نرم افزاری است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. از جمله موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت و همچنین جلوگیری از ورود فایل های آلوده از طریق اینترنت اشاره کرد.


ادامه مطلب »

دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

دانلود Internet Explorer 9 Build v9.0.8112.16421 Final - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و ... را برطرف کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 9.0:
- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز 7

Microsoft has released the newest version 9.0 of their ever-so-popular Internet Explorer browser. Internet Explorer 9 is a newest version of Microsoft's ever-so-popular Internet Explorer browser 9, which has a streamlined design, fewer dialog boxes to click through, more intuitive navigation, and many new features that speed up your web browsing experience. Windows Internet Explorer 9 introduces pinned sites, a feature with which you can integrate your websites with the Windows 7 desktop. A pinned site is more than just a shortcut, however. With very little effort, developers can access features of the Windows 7 taskbar from their websites.
Version 9 has some important new things about it. For starters, there is support for HTML 5 and 3, and a new javascript engine. IE9 also has an "Acid Test" feature that will let you test the compatibility and compliance of a website with IE9. With IE 9, webpages perform and feel more like the programs you use every day on your computer.

Play in a more beautiful web. The improvements to Internet Explorer are as much about what you don't see as what you do see. Internet Explorer 9 has a streamlined design, fewer dialog boxes to click through, more intuitive navigation, and many new features that speed up your web browsing experience.
Additionally, this new browser is programmed to use your GPU much better: IE9 uses your computer's GPU to enhance hardware scalable vector graphics (SVG), javascript performance, and HTML5 performance. Which is a great thing, considering the natural, slow development of more and more graphic intensive websites as the WWW matures.

Windows Internet Explorer (formerly Microsoft Internet Explorer; commonly abbreviated to IE), is a series of graphical web browsers developed by Microsoft and included as part of the Microsoft Windows line of operating systems starting in 1995. It has been the most widely used web browser since 1999, attaining a peak of about 95% usage share during 2002 and 2003 with IE5 and IE6. With IE9, Microsoft is trying to change that, while also bringing more of Windows 7's capabilities to the browser. The new browser allows users to pin a Web site to the Windows 7 taskbar, much as a user can do already with applications. Sites that are pinned in this fashion can then program "jumplists" that allow surfers to quickly move through various parts of the Web site.

More info (open/close)

مشخصات

شرکت سازنده:Microsoft
حجم فایل:17.8 مگابایت
تاریخ انتشار:19:13 - 89/12/24
امتیاز:
 


Sothink SWF Quicker v5.3.511 - نرم افزار ویرایش فایل های فلش و ساخت آن

دانلود Sothink SWF Quicker v5.3.511 - نرم افزار ویرایش فایل های فلش و ساخت آن

کمتر فردی در حال حاضر وجود دارد كه در دنیای انیمیشن سازی و ساخت وب سایت های پویا و ساخت برنامه های Multimedia و ... نام آشنای Adobe  Flash را نشنیده باشد. این نرم افزار به اندازه ای در نزد حرفه ای های آشنا به آن محبوبیت دارد كه نیازی به توضیحات اضافه در مورد آن نیست. اما اصل بحث در مورد وجود جایگزینی مناسب برای آن می باشد كه یك كاربر عادی و غیر حرفه ای بتواند به سادگی نیازهای عادی خود را به وسیله آن برطرف نماید و حتی حرفه ای ها نیز بتوانند از برخی قسمت های آن به سادگی استفاده نمایند.
نرم افزار Sothink SWF Quicker ابزاری قدرتمند جهت كار با فایل های SWF فلش و محصول شرکت Sothink می باشد. این نرم افزار این امكان را به شما می دهد كه فایل های SWF را همانند فرمت FLA فلش به آسانی ویرایش نماید. اكثر عناصر موجود در فایل SWF مانند Text ،Shape ،URL ActionScript و... قابل ویرایش می باشند و دارای ابزارهای مختلف جهت ساخت بازی و ویدئو فلش، انیمیشن های محاوره ای، افکت فیلتر فلش، اسلایدشو و افکت متن و ... می باشد و قالب های از پیش ساخته در درون خود برای استفاده در فایل ها و فیلم های فلش شما را داراست.
 


ادامه مطلب »

دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز

دانلود Luxand Blink! v2.3 - نرم افزار تشخیص چهره برای ورود به ویندوز

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!
 


ادامه مطلب »

دانلود نرم افزار نوکیا Nokia Ovi Suite 3.1.1.78 Final

NokiaFinal
 

Nokia Ovi Suite - مجموعه از برنامه برای گوشی های نوکیا می باشد، یک توسعه بیشتر از برنامه PC Suite نوکیا می باشد. با برنامه کاربردی OVI بدون زحمت میتوانید تمامی انتقالات و تنظیم های ان به کامپیوتر را انجام دهید.با OVI که هم اکنون از سایت میهن دانلود میتوانید دانلود کنید میتوانید با قدرت و سرعت بیشتر گوشی نوکیا خود را کنترل کنید
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....
 

ادامه مطلب »

دانلود بازی بی نظیر Batman - Arkham City

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.


ادامه مطلب »

DesktopSnowOK v1.77 تجربه بارش برف در دسکتاپ

 

 


نرم افزار DesktopSnowOK ابزاری بسیار ساده و سبک اما جالب و زیبا برای تغییر در واسط گرافیک ویندوز است. نرم افزار ساده که برای این فصل که بارش برف و باران در آن طبیعی است می تواند جذابیتی دو چندان داشته باشد. این ابزار ساده که اصلا نیاز به نصب و تنظیمات خاص ندارد به سادگی اجرا شده و با کمترین میزان مصرف از پردازنده و حافظه رم دسکتاپ سیستم کاربران را با بارش دانه های برف زیباتر خواهد کرد و تا حدودی از این حالت ایستا در خواهد آورد. امکان تعویض دانه های برف با قطرات باران و یا دانه های درشت تر تگرگ ، امکان تعیین سرعت و تعداد دانه هایی که از بالای دسکتاپ به پائین هدایت می شوند و فعال و غیرفعال سازی به وسیله کیبود از جمله مواردی هستند که این ابزار ساده در خود جای داده است. DesktopSnowOK امکانات مناسبی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد و با توجه به حجم بسیار مناسب می تواند انتخاب فوق العاده ای هم باشد.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار DesktopSnowOK v1.77:
- حجم بسیار پائین نرم افزار
- کمترین میزان استفاده از رم و پردازنده سیستم
- امکان تنظیم سرعت و مدل بارش ها
- امکان فعال یا غیرفعال کردن با استفاده از کیبورد
- عدم نیاز به نصب نرم افزار
- استفاده از افکت های مختلف در بارش ها
- جذاب تر شدن استفاده از ویندوز با استفاده از این ابزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 


ادامه مطلب »

Kuler Clock ScreenSaver ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور

دانلود Kuler Clock ScreenSaver ساعتی زیبا در قالب اسکرین سیور


 

با این که شاید تا به حال ده ها اسکرین سیور با موضوعات مخلتف را در آسان دانلود قرار داده ایم اما بازهم سلیقه هایی هستند که نتوانسته ایم برای آن ها گزینه ای را پیدا کنیم به همین دلیل هم هست که در این مطلب می خواهیم یک محافظ صفحه نمایش ساده اما زیبا و جالب را معرفی کنیم که با یک تیر دو نشان را هدف گرفته است. اول این که از سوختن پیکسل های صفحه نمایش جلوگیری می کند و دوم هم آن که ساعت دیجیتالی دقیقی را نمایش می دهد که می توان با مشاهده آن برنامه کاری را زمانبندی نمود.
Kuler Clock ScreenSaver نام این محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا اما جذاب است که با حجم پائین ، سرعت لود بالا و همچنین رایگان بودن قدم به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد. ساعت دیجیتالی موجود در این اسکرین سیور به صورتی تنظیم شده که با برقراری ارتباط اینترنت به صورت خودکار با ساعت مبدا یعنی گرینویچ تنظیم خواهد شد و به همین دلیل دقیق ترین ساعت ممکن را به نمایش درخواهد آورد. با توجه به کیفیتی که این محافظ صفحه نمایش داد پیشنهاد می کنیم حتما آن را دانلود کنید.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Kuler Clock ScreenSaver:
- حجم پائین اسکرین سیور و عدم نیاز به لودینگ
- رایگان بودن اسکرین سیور
- کیفیت بسیار مناسب در طراحی این محافظ صفحه نمایش
- به روزرسانی خودکار ساعت دیجیتالی به واسطه ارتباط با اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

PC Tools Performance Toolkit v2.0.0.237 تجربه نهایت کارآیی سیستم

دانلود PC Tools Performance Toolkit  تجربه نهایت کارآیی سیستم


 

همیشه گزینه های بهتری وجود دارد که بتوان با استفاده از آن گزینه ها سیستم را همیشه سرپا نگه داشت ؛ سیستم عامل مطمئنا پس از مدتی به اصطلاح سنگین می شود به طوری که بخش های مختلف تا حدودی با اختلال مواجه می شوند ؛ مثلا ویندوز دیرتر بالا می آید ، نرم افزارها کندتر اجرا می شوند و بسیار موارد دیگر. بیشتر کاربران بهترین کار را عوض کردن ویندوز می دانند اما گاهی با بهینه سازی بخش های مختلف سیستم می توان همان کارآیی ابتدایی سیستم عامل را دوباره به دست آورد. PC Tools Performance Toolkit یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه سازی ، افزایش سرعت کارآیی سیستم و امنیت اطلاعات است. نرم افزاری که با دارا بودن حداقل 10 عنوان از قابلیت های مختلف همیشه به کاربران این مژده را می دهد که در هر شرایطی بهترین کارآیی را تجربه کنند. بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت در بخش های مختلف ، پاکسازی رجیستری ، ایمن تر کردن اطلاعات در سیستم ، پاکسازی و یکپارچه سازی هارددیسک برای افزایش سرعت دسترسی ، افزایش سرعت بوت شدن سیستم ، تعمیر مشکلات موجود بر سرراه بخش های مختلف ویندوز ، بازیابی اطلاعات و همچنین بهینه سازی ارتباطات اینترنت به منظور افزایش سرعت اینترنت از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار PC Tools Performance Toolkit به وضوح به چشم می آیند.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PC Tools Performance Toolkit :
- بهینه سازی سیستم عامل
- پاکسازی رجیستری
- افزایش سرعت بارگزاری ویندوز
- بهینه سازی اینترنت برای افزایش سرعت
- بازیابی فایل های پاک شده
- حل مشکلات مربوط به هارددیسک
- تعمیر رجیستری
- پاک کردن اطلاعات به منظور جلوگیری از بازیابی
- پاک کردن رد پاهای اینترنتی
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
- یکپارچه سازی هارددیسک
- مانیتورینگ سیستم به صورت لحظه به لحظه
- نمایش تمامی اطلاعات مربوط  به سیستم
- واسط کاربری جذاب و سرعت بالا در عملکردها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده با GetDataBack for FAT/NTFS v4.22

منبع : www.AsanDownload.com


حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند. اما بحث ما در مورد این است که نرم افزارهای بازیابی چه طور این فایل ها را بازگردانی می کنند، این دسته نرم افزارها که تعدادشان کم نیست با استفاده از متدهای خاصی فایل ها را که از روی هارد دیسک پاک شده اند جست و جو کرده و با نمایش آن ها این قابلیت را به کاربران می دهند تا اقدام به بازیابی آن ها کنند. GetDataBack نام نرم افزاری است بسیار ساده اما در عین حال کامل که قادر است تا فایل های پاک شده را بازیابی نماید. این نرم افزار که از دو سیستم فایل FAT و NTFS پشتیبانی می کند و در حقیقت دو نرم افزار مجزا را ارائه داده است تا کاربران بسته به سیستم فایلی که مورد استفاده قرار می دهند اقدام به بازیابی فایل های خود نمایند. از نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی، امکان بازگردانی پارتیشن ها، قابلیت بازیابی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته و ... اشاره نمود. GetDataBack که از محیط کاربری بسیار ساده ای هم بهره می برد قادر است تا فایل هایی را که چند سال قبل پاک شده اند را حتی پس از بارها فرمت و Fdisk بازهم بازگردانی کند، همانطور که گفته شد این نرم افزار در دو ابزار مجزا برای دو سیستم فایل FAT و NTFS ارائه شده است با این شرایط که از ویندوز 95 تا ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابلیت اجرای این ابزار کامل را خواهند داشت. در مورد سرعت جست و جو و بازیابی هم باید کاربر این نرم افزار را تست کند تا متوجه عملکرد قدرتمند این نرم افزار گردد.
 

 


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetDataBack for FAT/NTFS v4.22:
- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی فایل های پاک شده
- امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیل
- قابلیت بازگردانی فایل هایی که توسط ویروس ها مورد حمله قرار گرفته اند
- امکان بازیابی پارتیشن ها ، Boot Record ها و ...
- قابلیت بازگردانی فایل های پاک شده حتی پس از فرمت و یا Fdisk
- سازگاری کامل با دو سیستم فایل FAT و NTFS
- محیط کاربری بسیار ساده نرم افزار
- استفاده آسان بدون نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی
- امکان بازیابی فایل ها از روی شبکه های محلی
- قابلیت بازگردانی فایل ها از روی دیسک های نوری
- عدم نیاز به سیستم قدرتمند سخت افزاری
- امکان بازیابی فایل هایی که مدت طولانی است که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 6824 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.


ادامه مطلب »

ساخت جعبه های سه بعدی از محصولات با TBS Cover Editor v2.4.2.294

منبع : www.AsanDownload.com


حتما توجه کرده اید که شرکت های نرم افزاری برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود آن ها را در جعبه هایی شکیل قرار می دهند. طراحی این جعبه های بسیار زیبا شاید کار زیادی ساده ای نباشد اما مطمئنا این طرح ها با نرم افزارهایی در این زمینه طراحی می شوند. یکی از نرم افزارهایی که در زمینه طراحی جعبه ها و به طور کلی باکس های لوح های فشرده و همچنین لیبل لوح فشرده می تواند ابزاری بسیار کارآمد باشد. این نرم افزار که TBS Cover Editor نام دارد با امکاناتی فوق العاده می تواند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را هم مرتفع سازد. استفاده از این نرم افزار فوق العاده ساده و آسان است. تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. اندازه وطرح صفحه کاملا قابل تغییر است و می توان باکس را بااندازه های دلخواه طراحی کرد. TBS Cover Editor قابلیت آن را دارد تا ازهمه جهات باکس طراحی شده را نمایش دهد. با این قابلیت طراح قادر است تا از همه جهات کار خود را مشاهده کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکلی به رفع آن اقدام نماید. طرح های زیبایی به همراه یک سری اشکال بسیار زیبا در نرم افزار گنجانده شده است. خروجی مورد استفاده در نرم افزار فرمت هایی است که همه آن ها را می شناسند. کیفیت خروجی قابل تنظیم بوده و می توان در اندازه های مختلف تنظیم گردد. نکته ی دیگری که در مورد این نرم افزار حائظ اهمیت است، اینکه این ابزار قادر است تا تمامی بعدهای یک باکس را به صورت جدا گانه و با فرمت های مختلف به صورت تکه تکه شده به کاربر ارائه خواهد داد. تصاویر نمایشی کاملا سه بعدی و بسیار جذاب بوده و می توان تصاویر نهایی از هرجهتی که کاربر بخواهد مورد نمایش قرار داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TBS Cover Editor:
- محیط کاربری بسیار و به صورت تک صفحه ای
- پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر
- قابلیت خروجی گرفتن با فرمت و اندازه دلخواه
- نمایش به صورت سه بعدی
- قابلیت طراحی باکس ها و لیبل های متوع با 5 طرح اصلی
- استفاده از Wizard در بسیاری از مراحل
- قابلیت ذخیره سازی به صورت تکه تکه
- نمایش تصاویر باکس از تمامی جهات
- قابلیت تغییر جهت های نمایش تنها با حرکت ساده ماوس
- طرح و اشکال بسیار زیبا و متنوع
- طرح های آماده زیبا برای طراحی هر لیبل یا باکس
- قابلیت تغییراندازه باکس به میزان دلخواه
- قابلیت طراحی کاورهای فوق العاده زیبا برای کتاب ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

نمایش دقیق مشخصات و دمای سخت افزار های سیستم با Speccy v1.15.309

منبع : www.AsanDownload.com


 


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعضا خواسته اید نرم افزار یا بازی را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب نمایید ولی با این سوال مواجه شده اید که آیا سیستم شما با حداقل سیستم مورد نیاز این بازی و نرم افزار هم خوانی دارد یا خیر یا برایتان پیش آمده که خواسته اید سخت افزار های سیستمتان را ارتقا دهید ولی مشخصات سخت افزارهای کنونی خود را نمی دانید تا بتوانید سخت افزار مورد نیاز را خریداری نمایید یا خواسته اید مشکلات سیستم خود را برطرف نمایید و برای این کار نیازمند اندازه گیری دمای سخت افزارهای سیستم خود بوده اید اما همان طور که می دانید اندازه گیری این دما و فهمیدن جزئیات کامل سخت افزارها کاری بسیار دشوار و تا حدودی غیر ممکن به شمار می آید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم خود را شناسایی کرده و دمای دقیق آن ها را نیز مشخص نمایید. Speccy که توسط شرکت Piriform که نرم افزارهای مفید و رایگان بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده منتشر شده و قادر است تا مشخصات دقیق سخت افزارهای سیستم شما همچون CPU، Motherboard، RAM ،Hard Disk، Graphic Card، CD-DVD Drives و Audio Card و ... را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار داده و حتی دمای دقیق آن ها را نیز برای شما به نمایش در آورد که این قابلیت می تواند قابلیتی بسیار مفید و کاربردی برای بسیاری از کاربران به شمار رود. اکنون شاید با خود بگویید این نرم افزار برای کاربران بسیار حرفه ای طراحی شده است اگر چه این گفته صحت دارد و این یک نرم افزار کاملا حرفه ای است ولی به قدری ساده و جذاب طراحی گردیده که کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند از آن استفاده نموده و از وضعیت سیستم خود آگاه شوند همچنین ذکر این نکته ضروری است که این نرم افزار بسیار مفید بوده و می تواند شما را در استفاده ی هر چه بهتر از سیستمتان کمک شایانی نماید که ما نیز آن را به شما دوستان توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Piriform Speccy :
- امکان تست کانکشن های اینترنت
- بهبود تشخیص وضعیت NVidia SLI در ورژن جدید
- پشتیبانی کامل از جدیدترین CPU های AMD و Intel
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- توانایی پاکسازی فایل های لوگ و Dmp
- توانایی دریافت آپدیت های درایور های سخت افزارها
- دارای محیطی بسیار ساده و کاربرپسند
- نمایش دقیق اطلاعات هارد دیسک به علاوه ی شماره سریال هارد دیسک
- نمایش دقیق و کامل مشخصات تمام سخت افزار ها به همراه دمای آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

تجربه ای متفاوت با مرورگرOpera v11.61 Build 1250 Final

تجربه ای متفاوت با مرورگر Opera Final


 


بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.61 Build 1250 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 


ادامه مطلب »

دانلود OnOne Perfect Effects v3.0 پلاگینی ویژه برای عکاسان حرفه ای

 

دانلود OnOne Perfect Effects v3.0 پلاگینی ویژه برای عکاسان حرفه ای


 

در این مطلب قصد معرفی یکی از جالب ترین پلاگین های ارائه شده از سوی شرکت OnOne‌ را داریم که OnOne Perfect Effects نام دارد. پلاگین یا افزونه فوق العاده مفیدی که عکاسان حرفه ای با استفاده از آن و البته سلیقه خود می توانند با بهره گیری از فتوشاپ و در کنار آن استفاده از این پلاگین خروجی های فوق العاده با کیفیتی را از نظر استفاده از افکت ها تحویل بگیرند. این نرم افزار کارآمد و مفید که سرعت قابل قبولی در پردازش ها دارد تمامی عملکردها را به صورت Live و در لحظه به نمایش در می آورد تا کاربر بهتر بتواند افکت ها را به تصاویر اضافه کند.
افکت های فوق العاده ای هم از پیش در نرم افزار قرار داده شده است که می توان برای خلق جذاب ترین تصاویر با موضوعات مرتبط از آن ها بهره گرفت. به سبب دسته بندی افکت ها مدیریت و استفاده از آن ها هم فوق العاده ساده و آسان شده است ؛ تنها کاربر باید در محیط اختصاصی تعبیه شده افکت مورد نظر را انتخاب کرده و برروی عکس درج نماید. OnOne Perfect Effects امکانات بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد ؛‌ تجربه استفاده از این پلاگین کارآمد را به شما کاربران پیشنهاد می کنیم.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار OnOne Perfect Effects v3.0:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- استفاده بسیار ساده از تمامی بخش های پلاگین
- سازگار با نسخه های مختلف فتوشاپ
- استفاده از نهایت کیفیت در خروجی ها
- وجود افکت های زیبا و جذاب با دسته بندی مشخص
- حالت live View برای نمایش زنده آخرین تغییرات
- قابلیت اعمال تغییرات برروی تصاویر و افکت ها به صورت سلیقه ای
- مناسب برای عکاسان حرفه ای برای تبدیل عکس های ساده به تصاویر خلاقانه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 


ادامه مطلب »

Portable Micro Windows XP - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب

آیا تا به حال شده است که به یک ویندوز بدون نیاز به نصب نیاز پیدا کنید ؟! برای مثال وقتی بر روی رایانه ای ویندوز 7 نصب باشد و بخواهید کار کوتاهی را از طریق ویندوز ایکس پی بر روی همین ویندوز انجام دهید، در این مواقع یک ویندوز بدون نیاز به نصب می تواند بسیار کارساز باشد. یا شاید هم برای شما پیش آمده باشد که ویندوز XP تان خراب شده باشد ونتوانید وارد آن بشوید و یا به دلیل ویروسی شدن سیستم شما بقدری کند شده است که قادر به انجام کاری نیستید که در این مواقع استفاده از ویندوز های پرتابل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته این را هم در نظر بگیرید که شاید شما با درایو ویندوز خود کار دارید و نمی خواهید آن را فرمت کنید تا Win XP جدیدی را نصب کنید. در این گونه مواقع این گونه ویندوز های پرتابل می توانند باعث شوند که شما به اطلاعات هارد خودتان دسترسی داشته باشید.
Micro Windows XP نسخه پرتابل ویندوز ایکس پی است که می تواند با استفاده از سی دی یا فلش اجرا شود. با این ویندوز کم حجم بدون نیاز به نرم افزار های ماشین مجازی از جمله VMWARE به راحتی می توانید ویندوز ایکس پی پرتابل را در هر Windows دیگری اجرا کنید. این Windows کاملا آپدیت شده می باشد و تمام امکانات یک ویندوز ایکس پی را داراست و به راحتی می توانید از آن به صورت اشتراکی و بدون نیاز به نصب استفاده کنید. هم اینک شما عزیزان می توانید با دانلود کم حجم و به راحتی این پک با ارزش را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید. امیدواریم با دانلود ویندوز ایکس پی پرتابل بتوانید مشکلاتی که گاهی با خرابی ویندوزتان دارید را مرتفع کنید.

Portable Micro Windows XP (2010) - ویندوز ایکس پی بدون نیاز به نصب
 


ادامه مطلب »
Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

نويسندگان

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

آخرين مطالب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 3487
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تعبیر خواب آنلاین



تماس با ما این صفحه را به اشتراک بگذارید

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools