هر چی که بخوای

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از

دانلود RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise v6.7.0.2 - نرم افزار از بین بردن اثرات مخرب ناشی از ویروس ها

بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل پایین آمدن سرعت سیستم از نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود اجتناب می کنند و یا اینکه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه نمی دارند و به همین دلیل همواره با مشکل آلوده شدن سیستم به انواع ویروس ها مواجه هستند، و این ویروس ها به گونه ای هستند که حتی پس از از بین ببردن آنها اثراتشان بر روی سیستم باقی خواهد ماند.
نرم افزار RRT Sergiwa Antiviral Toolkit Enterprise مجموعه ای از ابزارهایی است برای اسکن و از کار انداختن ویروس ها و همچنین برای راه اندازی مجدد تمامی آنچه که ویروس ها قبلاً آنها را غیر فعال کرده اند. و شما می توانید با استفاده از آن سیستم خود را به طور کامل کنترل نمایید.
 


ادامه مطلب »

دانلود StatWin Professional v8.4 - نرم افزار نظارت بر عملیات کامپیوتر و فعالیت کاربر

دانلود StatWin Professional v8.4 - نرم افزار نظارت بر عملیات کامپیوتر و فعالیت کاربر

StatWin نرم افزاری است که برای جمع آوری و ذخیره و تجزیه و تحلیل عملیات کامپیوتر و فعالیت های کاربران تحت ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار نظارت کامل بر کامپیوتر و کاربران را فراهم کرده و اطلاعات جمع آوری شده را در گروه های اطلاعات به شما ارائه می دهد. هنگام مشاهده اطلاعات جمع آوری شده می توانید کاربران خاص، پایگاه داده و دوره نمایش خاصی را فیلتر کنید. StatWin برای هر گروه از داده ها شامل ابزارهای آمار و گزارش است. در StatWin طراحی هایی موجود است که به شما در تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند. ابزار نظارتی کامپیوتر گزینه های متنوعی برای پیکربندی نظارت فراهم می کند، مانند تنظیم گزینه پیکربندی برای گرفتن عکس از دسکتاپ در فواصل زمانی منظم. در StatWin ابزاری برای نمایش فرایندهایی که در حال اجرا هستند و در کنار آن ابزاری برای پایان دادن به فرایند وجود دارد. User Administration ابزاری ست که در نظر گرفته شده تا واکنش یک برنامه خاص را برای رویدادی که کاربر ایجاد کرده فراهم کند، این اطلاعات امنیتی را فراهم می کند که با اعطای مجوز به کاربران مختلف متفاوت است.


ادامه مطلب »

دانلود آیکون کامپیوتر - OS Icon Set

دانلود آیکون کامپیوتر - OS Icon Set

طراحان و گرافیست های خوش ذوق شاهد مجموعه جدید و زیبایی از آیکون های کامپیوتر با فرمت png می باشد. کاربران می توانند از این مجموعه در طراحی های مرتبط با موضوع کامپیوتر استفاده کنند.


ادامه مطلب »
Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

آخرين مطالب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 3537
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تعبیر خواب آنلاین



تماس با ما این صفحه را به اشتراک بگذارید

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools