هر چی که بخوای

Notepad++ 4.6 - دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی

نرم افزار نوت پت ویندوز یکی از قدیمی ترین همراهان ویندوز می باشد که به غیر از استفاده نوشتاری کار برد های دیگری نیز برای برنامه نویسان و کار با دستورات ویندوز به شمار می رود. ++Notepad یک نرم افزار ویرایشگر کد و جایگزین مناسبی برای نوت پت ویندوز می باشد که ابزار های آن امکانات و خواسته های بسیاری را بر آورده می کند. این نرم افزار با پشتیبانی بسیاری از زبان های برنامه نویسی قابل اجرا در محیط مایکروسافت ویندوز می باشد. هدف اصلی این نرم افزار ویرایش component های نوشته شده به زبان ++C با دستورات win32 API و STL که بالاترین سرعت اجرا و کوتاه شدن برنامه نوشته شده را در بر دارد می باشد. بسیاری از مشکلات در این ورژن برطرف شده است و امکانات خاصی را با خود همراه کرده است.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - دانلود رایگان نرم افزار Notepad++ دفترچه یادداشت همه کاره برنامه نویسی - free source code editor

 

  • تغییر رنگ کد های برنامه نویسی و دندانه نویسی آن ها

  • پشتیبانی از زبان های C , C++ , Java , C# , XML , HTML , PHP , CSS , makefile , ASCII art (.nfo) , doxygen , ini file , batch file , Javascript , ASP , VB/VBS , SQL , Objective-C , RC resource file , Pascal , Perl , Python , Lua , TeX , TCL , Assembler , Ruby , Lisp , Scheme , Properties , Diff , Smalltalk , Postscript , VHDL , Ada , Caml , AutoIt , KiXtart , Matlab , Verilog , Haskell , InnoSetup , CMake

  • پشتیبانی از Ctrl+Space برای نمایش کد های زبان برنامه نویسی مورد استفاده

  • قابلیت ویرایش و نمایش چندین فایل همزمان در یک صفحه

  • قابلیت جستجو و جابه جایی کلمات و جملات و بزرگنمایی صفحه

  • پشتیبانی بیشتر زبان های برنامه نویسی از جمله عربی (همچنین فارسی) و چینی

  • پشتیبانی ماکرو ها و قابلیت بوک مارک کردن


 


Interlore Animated Desktop 1.2 - نرم افزار نمایش انیمیشن در پس زمینه ویندوز

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید یک انیمیشن فلش یا کد صفحه وب که به صورت انیمیشن تهیه شده است را به عنوان پس زمینه بر روی دسکتاپ خود قرار دهید و یک دسکتاپ متحرک داشته باشید. اما ویندوز چنین قابلیتی را نداشته و قادر به اجرای چنین فرامینی نیست. نرم افزار قدرتمند Interlore Animated Desktop به راحتی می تواند هر فایل انیمیشن که دلخواه شما باشد را به عنوان پس زمینه بر روی Desktop شما قرار دهد و یک انیمیشن در دسکتاپ خود ملاحظه کنید. از جمله انیمیشن های تحت پشتیبانی این نرم افزار می توان به animated themes, Flash animations, Java applets, Active X components , HTML pages اشاره کرد که قدرت و کاربرد این نرم افزار را بیش از پیش نمایان میسازد. این نرم افزار دسکتاپ به شما این امکان را می دهد تا تم های انیمیشن را ساخته و بر روی ویندوز خود اجرا و از آن لذت ببرید.
لازم به ذکر است تم های ساخته شده توسط این نرم افزار می تواند بر روی دیگر ابزار ها مانند Memory Monitor نیز اجرا و مورد استفاده قرار گیرد. با این نرم افزار دسکتاپ شما می توانید چندین والپیپر را انتخاب و از آنها انیمیشنی ساخته و به عنوان بک گراند دسکتاپ ویندوز خود مورد استفاده قرار دهید . این نرم افزار دسکتاپ متحرک از اکثر فرمت های گرافیکی برای ساخت والپیپر های گرافیکی پشتیبانی به عمل می آورد. هم اینک شما عزیزان می توانید نرم افزار Interlore Animated Desktop را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از داشتن انیمیشن در دسکتاپ خود و پس زمینه گرافیکی و زیبای خود و داشتن دسکتاپ متحرک لذت ببرید.

Interlore Animated Desktop 1.2 - نرم افزار نمایش انیمیشن در پس زمینه ویندوز

امکانات و قابلیت های اصلی این نرم افزار :

  • امکان انیمیشن سازی Background ویندوز بدون نیاز به نرم افزار های کمکی
  • امکان قرار دادن هر گونه انیمیشن فلش بر روی بک گراند ویندوز
  • امکان قرار دادن فلش وب ها بر روی پس زمینه سیستم عامل همانند Java applets, Active X components , HTML pages
  • امکان ایجاد انیمیشن تم های فوق العاده زیبا و اختصاصی برای ویندوز
  • امکان ایجاد انیمیشن از چندین والپیپر متفاوت با افکت های بسیار زیبا
  • پشتیبانی از اکثر فرمت های گرافیکی برای ساخت انیمیشن ها
  • کاربرد بسیار آسان و رابط گرافیکی بسیار زیبا
  • پشتیبانی از اکثر نسخه های مختلف ویندوز

دانلود Windows 8 Skin Pack v4.0 for Windows 7 تم ويندوز 8 براي ويندوز محبوب 7

 

دانلود Windows 8 Skin Pack for Windows 7 تم ويندوز 8 براي ويندوز محبوب 7


 


هنوز از انتشار ويندوز سون که در حال حاضر محبوب ترين سيستم عامل به شمار مي رود زماني زيادي نمي گذرد که مايکروسافت به فکر ارائه ي سيستم عامل جديد و بعدي خود يعني ويندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زماني است که نسخه هاي بتا يا بعضا پچ هاي افزوده شده به ويندوز سون و ارائه ي آن ها به عنوان ويندوز 8 در سايت هاي مختلفي رواج يافته و کاربراني نيز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سيستم عامل آينده ي مايکروسافت آشنا شوند اما از آنجايي که اين نسخه هاي ارائه شده به هيچ وجه حتي نسخه هاي بتاي اين ويندوز نیز نمي باشند و تنها همان ويندوز 7 به همراه چندين پچ مي باشند کاربران حرفه اي به هيچ وجه سعي نمي کنند تا از اين نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب اين نسخه ها از آن ها به عنوان سيستم عامل اصلي خود استفاده نمايند. حال شايد شما هم علاقمنديد تا با همين ويژگي هاي سيستم عامل آينده ي مايکروسافت يعني ويندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن اين نسخه هاي ارائه شده از خواسته ي خود دست بر مي داريد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ي Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 8 Skin Pack v4.0 for Windows 7:

- امکان ایجاد تنظیمات دلخواه برای برنامه
- تبدیل ظاهر آیکون ها و پنجره ها به ویندوز 8
- تغییر تمامی قسمت های ویندوز 7 به ویندوز 8
- نصب آسان و بی دردسر و دارای حجم مناسب
- دارای سرعت بالا و بدون نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز محبوب 7
- و ...

 



راهنمای نصب نرم افزار :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.


قيمت: رايگان
دانلود رايگان نرم افزار نسخه 32 بيتي با لينک مستقيم - 13.9 مگابايت | لينک كمكي
دانلود رايگان نرم افزار نسخه 64 بيتي با لينک مستقيم - 13.9 مگابايت | لينک كمكي
پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
تصويري از محيط برنامه
سايت سازنده
لينک منبع


دانلود بازی Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition

دانلود بازی Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition


 

یکی دیگر از بازی های جذاب در ژانر Hidden Object که به تازگی هم عرضه شده و به واسطه داستان راز آلودش ساعت های جذابی را برای شما کاربران فراهم می کند Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition نام گرفته است. این بازی که گرافیک بسیار مناسبی هم دارد با موزیک جالبش به جذابیت بازی کمک زیادی می کند. در این بازی خصوصیات دیگری هم گنجانده شده که از جمله آن ها می توان به جایزه برای هر مرحله ، آموزش های مختلف در طول انجام بازی و همچنین پس زمینه های با کیفیت اشاره کرد.
لوکیشن های مختلف در بازی تعبیه شده که هیچ گونه یکنواختی در اجرای بازی برای کاربر ایجاد نمی کند. داستان رازآلود هم که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند در این بازی به وضوح به چشم می آید. در هرمرحله کاربر باید به دنبال نشانه های جدید باشد تا بتواند در نهایت راز و رمز بازی را کشف نماید.


 

قابلیت های کلیدی بازی Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition:
- گرافیک بسیار مناسب بازی
- موزیک هماهنگ با داستان
- استفاده از لوکیشن های مختلف
- وجود مراحل مخفی برای گرفتن جوایز
- مناسب برای سنین مختلف
- داستان بسیار هیجان انگیز بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 


ادامه مطلب »

دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds v2.0.2.0

 

دانلود رايگان بازي جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds


 

کرک جدید اضافه شد!
بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد.

قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

دانلود نرم افزار مديريت دانلود حرفه اي با FlashGet v3.7.0.1195

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند.دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص). به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است FlashGet نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashGet Final:
- استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم از جمله Ram و CPU
- اسکن File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروسی
- افزایش سرعت دانلود از 6 تا 10 برابر به وسیله تکنیک MHT یا Multi-server Hyper-threading
- استفاده از تکنیک های (UDCT, Ultra Disk Cache Tech) برای محافظت از هارد دیسک و جلوگیری از خراب شدن File های دانلود شده
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله : RSTP، MMS، BT، FTP، HTTP
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده برای دسترسی سریعتر کاربران به آنها
- قابلیت قطع اتصال از اینترنت و یا خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام دانلود
- پشتیبانی از اکثر مرورگرهای رایج از جمله : Netcape ، Opera ، Internet Explorer و ...
- قابلیت تعیین محدوده سرعت دانلود به صورت دستی ، مناسب برای دانلود File ها و وب گردی به صورت همزمان
- قابلیت شناسایی کوکی های سایت Rapidshare و دانلود از طریق اکانت پرمیوم شخص
- پشتیبانی از انواع Proxy Server ها
- نظارت حافظه ی کلیپ بورد برای دریافت خودکار لینک های دانلود
- جستجو برای پیدا کردن سریع ترین لینک دانلود
- قابلیت زمان بندی برای شروع و پایان دانلود ها
- نوار ابزار جستجو فایل
- قابلیت دانلود File های Torrent
- پشتیبانی از eMule/ed2k
- رایگان ، پاک و عاری از هرگونه برنامه ی جاسوسی و مخرب
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 


ادامه مطلب »


 

 

منبع : www.AsanDownload.com


 


مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزاری با نام AllPlayer وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . یکی دیگر از این خصوصیات که شاید بسیاری از ما با آن روبه رو شده باشیم مشکلی است که در بعضی از فایل های مالتی مدیا با فرمت AVI به وجود آمده باشد. این مشکل معمولا از دانلود فایل ها از سایت های تورنت پدیدمی آید. AllPlayer این مشکل را رفع کرده و قابلیت پخش این فایل ها را به کاربر می دهد. قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود. برای این که ابزاری کوچک با قابلیت های بزرگ داشته باشید ما آخرین نسخه از AllPlayer‌ را به شما پیشنهاد می کنیم.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ALLPlayer :
- حجم بسیار پائین نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- محیط کاربری بسیار زیبا و حذاب در عین سادگی
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج
- پخش دی وی دی ها با بهترین کیفیت ممکن
- به روز رسانی آنلاین و بسیار سریع نرم افزار
- پوسته های متعدد و زیبا
- قابلیت تبدیل فایل ها به فرمت AVI و DivX
- قابلیت جست و جو برای زیرنویس ها
- قابلیت قرار دادن زیر نویس برای فیلم
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- قابلیت نمایش به صورت Full Screen
- تعمیر فیلم ها با فرمت AVI
- عکس گرفتن از فیلم با کیفتی مناسب
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب »

نرم افزار Winamp قدرتمند ترین در پخش صدا - لینوکس

گوشی موبایل موتورولا A1200 با سیستم عامل لینوکس می باشد. با پلایر قدرتمند Winamp که pkg نیز می باشد شما می توانید کلیه فایل های صوتی خود را با صدای شفاف تر و امکانات بیشتر گوش دهید. قابلیت های Mix نیز در این نسخه تعبیه شده است. هم اکنون به طور اختصاصی در سایت تخصصی موبایل می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.


 

نرم افزار Winamp مخصوص لینوکس - www.Ir-Tci.org


 

 

 


ادامه مطلب »

همواره کاربران گوشی های سامسونگ از کمبود بازی برای این گوشی ها ناراضی بوده اند. مجموعه 40 بازی متنوع با موضوعات مختلف به صورت فول ورژن برای گوشی های سامسونگ در سایت تخصصی موبایل در دسترس است.


Samsung GamePack - www.Ir-Tci.org


 

برای دانلود به ادامه ی مطب بروید

توجه:

این مطلب مخصوص اعضا میباشد


ادامه مطلب »

10 بازی جدید موبایل برای گوشی های سامسونگ

دانلود 10 بازی جدید برای گوشی های سامسونگ با حجم 731 کیلوبایت

پسورد www.arash98.com به صورت حروف کوچک وارد کنید.


Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

نويسندگان

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

آخرين مطالب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 3519
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تعبیر خواب آنلاین



تماس با ما این صفحه را به اشتراک بگذارید

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools