هر چی که بخوای

دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

دانلود Spy Emergency v10.0.405.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.


ادامه مطلب »

دانلود Angry Birds Seasons: Year of the Dragon - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: سال اژدها

دانلود Angry Birds Seasons: Year of the Dragon - بازی موبایل پرندگان عصبانی فصل ها: سال اژدها


 

(90/11/29) تغییرات:

اضافه شدن نسخه مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^3 Anna Belle

آتش بازی، فانوس درخشان، پاکت قرمز سرشار از پول - این سال جدید چینی هاست!
در این تعطیلات چین در بزرگترین و طولانی ترین جشن قرار دارد، یک زمان برای برگزاری جشن با خانواده و دوستان همراه با انواع آتش بازی و سرگرمی های دیگر. پرندگان عصبانی در حال خوشگذرانی و برگزاری جشن هستند اما خوک ها تخم های آن ها را گرفته و آن ها را ترسانده اند. خوشبختانه پرندگان عصبانی چیزی دارند که به آن ها کمک می کند - یک عقاب توانا که به یک اژدهای بسیار ترسناک تبدیل شده است!


ادامه مطلب »

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1390

والپیپر های زیبا به همراه تقویم بهمن ماه 1390

این بار شاهد سری بیست و دوم از والپیپر های زیبا به همراه تقویم ویژه بهمن ماه سال 1390 می باشد. کاربران می توانید بسته به ذوق و سلیقه خود این والپیپر ها را دریافت نموده و با توجه به رزولوشن مانیتور خود از آن استفاده نمایید، امید است این بخش نیز مورد توجه شما واقع شده و اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این بخش تازه داشتید در ادامه با در جریان بگذارید. با توجه به مشکل سرعت کاربران و پیشنهادات دریافت شده، برای هر سایز از والپیپر های فوق لینک دریافت جداگانه قرار دادیم تا به راحتی و بدون صرف زمان والپپیر مورد نظر خود را دریافت نمایید.


ادامه مطلب »

دانلود Windows 7 Manager v4.0.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

دانلود Windows 7 Manager v4.0.0 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

ویندوز 7 جدیدترین سیستم عامل برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد که همراه با خود دنیایی از امکانات و ویژگی ها آورده است که شما هرآنچه که از سیستم خود می خواهید می توانید انجام دهید.
نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیخود، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

به جرات Far Cry محصول سال 2004 كمپاني Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات مي توان يكي از زيباترين شاهكار ها در بازي هاي رايانه اي دنيا ناميد و با فروش ميليون ها نسخه و دريافت نمرات عالي منتقدان تا مدت لقب زيباترين بازي كامپيوتري اكشن اول شخص دنيا را به همراه مي كشيد.
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود.بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.
 


ادامه مطلب »

دانلود Access Manager for Windows v9.8 - نرم افزار محدود کردن دسترسی ها در ویندوز

دانلود Access Manager for Windows v9.8 - نرم افزار محدود کردن دسترسی ها در ویندوز

Access Manager for Windows امکانی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید دسترسی به تنظیمات و برنامه های کلیدی ویندوز مانند کنترل پنل و یا منوی استارت، تنظیمات شبکه، نوار وظیفه، دسکتاپ، system tray، دسترسی به شبکه، استفاده از اینترنت و ... را محدود کنید. علاوه بر این می توانید توابعی که برای کلیدهای خاص تعریف شده اند (مانند Ctrl+Alt+Delete برای دسترسی به Task Manager) را غیر فعال کنید و در واقع به کاربرانی که از سیستم شما استفاده می کنند تنها اجازه دهید تا برنامه های محدود و خاصی را اجرا کنند. علاوه بر این قادر خواهید بود برای ویندوز رمز عبوری تعریف کنید تا در شروع کار ویندوز وارد کردن پسورد را از کاربر بخواهد. Access Manager for Windows می تواند برای مدیران شبکه، والدین و مدرسین آموزشگاه ها برنامه ای مفید باشد.


ادامه مطلب »

دانلود M File Anti-Copy v5.2 - نرم افزار جلوگیری از کپی، حذف و اجرای فایل ها

دانلود M File Anti-Copy v5.2 - نرم افزار جلوگیری از کپی، حذف و اجرای فایل ها

M File Anti-Copy یک برنامه کاربردی است که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برای جلوگیری از انجام اقداماتی مانند اجرا، کپی، تغییر نام یا حذف فایل ها و پوشه ها، تضمین کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و در آن شما می توانید به عنوان مثال قوانینی را برای جلوگیری از کپی نمودن فایل های خاص یا تمام فایل ها، پوشه ها، درایوها و ... ایجاد کنید. در واقع با فعال نمودن گزینه anti-copy موجود در این نرم افزار مبتکرانه می توانید راه کپی شدن فایل ها و پوشه ها را در مقابل سرقت اطلاعات از روی سیستم خود مسدود کنید.علاوه بر ویژگی ذکر شده M File Anti-Copy دارای گزینه های دیگری نظیر anti-delete و anti-run، قطع دسترسی فلش های USB روی سیستم، قفل نمودن مدخل های رجیستری، قفل نمودن اجرای Task Manager, Command Prompt، غیر فعال کردن متد drag & drop، غیر فعال نمودن گزینه "Send To" در منو، جلوگیری از رایت سی دی، آپلود فایل و ضمیمه نمودن فایلی به ایمیل و حتی جلوگیری از فرمت نمودن درایو های هارد می باشد.


ادامه مطلب »

دانلود Windows 8 Skin Pack v2.0 For XP - پوسته تغییر محیط ویندوز XP به ویندوز 8

دانلود Windows 8 Skin Pack v2.0 For XP - پوسته تغییر محیط ویندوز XP به ویندوز 8

اگر بر روی سیستم خود ویندوز XP نصب کرده اید و می خواهید محیط زیبای ویندوز جدید 8 را نیز تجربه کنید می توانید با استفاده از پوسته ی Windows 8 Skin Pack محیط ویندوز XP را به ویندوز 8 تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.
 


ادامه مطلب »

دانلود QSetup Installation Suite Pro v11.0.0.0 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل نصب برنامه های مختلف

دانلود QSetup Installation Suite Pro v11.0.0.0 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل نصب برنامه های مختلف

QSetup Installation Suite نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لایسنس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و ... نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت Pantaray Research می باشد.


ادامه مطلب »

دانلود Cricket Coach 2011 v4.40 - بازی مربیگری کریکت

دانلود Cricket Coach 2011 v4.40 - بازی مربیگری کریکت

Cricket Coach 2011 بازی مربیگری و بازی کریکت محبوبی است که توجه تمامی طرفداران این ورزش را به سمت خود جلب می کند. شما در این بازی می توانید علاوه بر پیاده کردن استراتژی های دقیق این ورزش در زمین بازی مجازی خود، تیم و بازکینان دلخواه و همچنین نوع مسابقات را نیز انتخاب نمایید.
کریکت ورزشی ست که با چوب و توپ در یک زمین چمن بیضی شکل بین دو تیم ۱۱ نفری بازی می‌شود. در مرکز زمین کریکت یک محوطه خاکی به طول ۲۲ یارد (۲۰٫۱۲ متر) وجود دارد. به این قسمت پیچ گفته می‌شود. چوب بازی ویکت نام دارد. توپ کریکت به اندازه مشت است و سطح آن از چرم و مرکز آن از چوب پنبه پرشده‌است.
کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌ شود. این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس، ولز، استرالیا، کنیا، زیمباوه، نپال، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند، یکی از پرطرفدارترین ورزش هاست.
 


ادامه مطلب »
Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

نويسندگان

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

آخرين مطالب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 3491
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تعبیر خواب آنلاین



تماس با ما این صفحه را به اشتراک بگذارید

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools